Aladağlar Davlunbaz Tepe Zirve Faaliyeti

Rota: Klasik rota
Kamp Yeri: Tekepınarı
Tırmanış Süresi: 4 saat
Teknik Malzemeler: 5 adet karabina(kullanılmadı),arama kurtarma ipi (kullanılmadı), ilk yardım çantası (kullanılmadı),Bivak(kullanılmadı) Telsiz(kullanılmadı) GPS(kullanılmadı)
Hava Durumu: Kamp alanı gündüz 18, gece 2 derece, Tırmanış günü açık
Sporcular: 1 Antrenör Sönmez ERKAYA 11 sporcu Recep KULABER,Ali Can AKYÜZ,Banu KESİCİ,Ekin BÖKE,Sinan ÖZEN,Mert BAĞCI,İrem KAHRAMAN,Rabia KARTAL,Muhsin KILIÇ”Sorsalar Aladağların en güzel manzaralı zirveleri diye: cevabım davlumbaz, karasay ve mta tepe olurdu”

ALADAĞLAR
Akdeniz Bölgesi’nde, Niğde, Kayseri, Adana illeri sınırları içinde yer alan Aladağlar Milli Parkı, Orta Toros sıradağlarının en yüksek zirvelerine sahiptir. Adını, kalkerli kayaçlarının günbatımındaki kızıl renginden alan bölgede, Demirkazık, Yedigöller, Kaldı ve Torasanlar olarak dört yükselti grubu bulunmaktadır. Bu dört grubun en yüksek zirveleri sırasıyla: Demirkazık (3756 m), Kızılkaya (3771 m), Kaldı (3688 m) ve Vayvay (3565 m) dağlarıdır. Türkiye’nin Alpleri olarak da anılan Aladağlar, dağcılık ve doğa sporları açısından oldukça popülerdir. Birçok zirvesi bulunan Bu sıra dağlarda 3437 m ile Davlumbaz zirve kolay rotası olan fakat görsel bir şölene çeviren müthiş manzara veren bir zirve.

Davlunbaz

21 Temmuz 2017
Saat 22:00 İncirli’den kulübün organize ettiği araç ile İstanbul un Farklı noktalardan 6 sporcu ile buluşup hareket ettik. Niğde Çamardı Mümtaz ÇANKAYA Dağ evinde Sönmez ERKAYA hoca ve 5 öğrencisi ile buluşacağız.

22 Temmuz 2017
Saat 11:30 Çamardı na ulaştık alışveriş ve yemek molasından sonra dağ evine hareket ediyoruz.
Saat 01:00
Dağ evinde sönmez hoca ve kursiyerler ile buluşuyoruz
Saat 14:30
Dağ evinden Daha önceden konuşulup organize edilen traktör ile hareket ediyoruz
Saat 15:30
Arpalık mevkiine geldik, traktörden inerek çantalarımızı sırtlayarak kamp atacağımız alanı Tekepınarı na kadar yürüyeceğiz.

Aladaglar

Saat 17,20
Tekepınara gelerek hızlı bir şekilde kampımızı atıyoruz.

İrtifa uyumu için Dipsiz göle yürüyeceğiz. Göl harika gözüküyor gelmemize değdi.

Saat 22,00
Gece kampa Kampa gelip ertesi gün zirve faaliyetimiz için son hazırlıklarımızı yapıp uyuyoruz.

23 Temmuz 2017
Saat 03,00 kalkıp besleniyoruz. Zirveye 04,30 hareket ediyoruz. Dere yatağının yanındaki patika yolu takip ediyoruz.

Davlumbaz zirve eteklerine gelince rotamızı kuzeye çevirip yükseliyoruz.

Davlunbaz

Kaya ve çarsak rotadan yürüyerek saat 8,30 da zirveye varıyoruz. Muhteşem manzarayı 30 dk. Seyredip saat

Aladaglar

09,00 inişe başlayıp saat 11,05 kampa vardık.

Recep KULABER

Henüz bir yanıt yok - "Sorularınızı aşağıda ekleyebilirsiniz"

Söylemek istediğiniz bir şey mi var?